9 Temmuz 2014 Çarşamba

Norveç Üzerine Yazılan Bloglar

Norveç hakkında yazılan blogları okumakla ilgilenenler için küçük bir liste yapayım dedim. Henüz çok fazla kaliteli blog bulamadım fakat bulduklarımı paylaşıp, yenilerini de buldukça eklemeye devam ederim diye düşündüm. Umarım aradığınız ayarda content bulursunuz.

Life in Norway - David Nikel tarafından 2011'de yazılmaya başlanmış detaylı ve sıcak bir blog. Hem kendi hayatını, hem de Norveç'in zorlukları ve güzelliklerini anlatırken bunların dışında birçok farklı konuyla ilgili açıklamalar yapmış.

My Little Norway - Avustralyalı bir kadının Norveçli bir adamla evlenmesi üzerine açılmış bir blog. İkisi de farklı kullanıcı adı altında faydalı konular yazıyorlar. Norveç'te göçmen hayatı, doğal güzellikler, Norveç kültürü ve daha birçok farklı konuya değinilmiş.

Yukardaki iki blogu da her gün ziyaret edip düzenli olarak takip ediyorum. Norveç hakkında bir şey öğrenmek isterseniz bu ikisini biraz karıştırıp detaylı bi şekilde öğrenebilirsiniz.

ThorNews - Düzenli olarak güncelleniyor. Amaç Norveç kültürünü yaymak.

A New Life In Norway - Çok sık güncellenmiyor ama içerisinde çok fazla başlık bulunduran bir blog. Norveç'e taşınan bir çift tarafından açılmış. İçeriğine çok fazla bakmadım fakat blog içinde arayıp bulduklarıma detaylı bir şekilde cevap aldım. İlgi çekici bir blog.

Love In The Time Of Facebook, Yeah? - Adı kadar eğlenceli bir blog aslında ama uzun zamandır güncellenmemiş. Norveç'e taşınan bir öğretmenin günlük hayatından anlar ve Norveç üzerine bazı önemli konular barındırıyor.

Alien In Norway (There and Back Again) - 2008'de Norveç'e taşınmış biri tarafından yazılıyor. Blog içeriği konusunda çok fazla bilgim yok, ilk bulduğumda çok az göz atmıştım fakat geri döneyim diye bookmarklamışım. Göz atmaya değer.

Norveç Norveç... - Bir Türk'e ait bulabildiğim tek blog bu. Uzun zamandır araştırmadım gerçi, fakat çok fazla olduğunu da sanmıyorum. Çoğu ay düzenli olarak güncelleniyor. Türkçe yazılan her paragraf bir altına Norveççe olarak da yazılmış. Uyku tutmadığı bir gece bütün blogu baştan sona kadar okumuştum. Takip etmeye değer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Copyright © 2021, Einexy.