29 Eylül 2014 Pazartesi

Hayattan Updateler

O kadar şey yazdım şuraya, giriş yazısından sonra kendim hakkında hiçbir şey yazmamışım. Duygusal anlamda boş kalmış burası. :P (Bana öyle söylendi en azından) Aklımda Norveççe anlatacak yeni bir şey vardı ama unuttum. Okul açılınca yoğunluktan kafa kalmadı resmen.

Blogu açtığım zaman Sakarya Üniversitesi'nde Alman Dili ve Edebiyatı okumak istediğimi söylemiştim. Olmadı öyle bir şey. Namık Kemal Üniversitesi'nde İngiliz Dili ve Edebiyatı okuyorum. Olmamasının sebebi Almanca zerre bilmediğim bir dil olduğundan bir yıl fazladan okuyup hazırlıkta dili öğrenmem gerekecekti. Fazladan bir sene harcamak istemediğim için İngilizce'yi tercih ettim, ki okulda Almanca dersi görüyorum ve zerre pişmanlık yok seçmediğim için.

Okul genel olarak zorluyor ya, bölüm bildiğin zor abi. Yapacak bir şey yok bu konuda. Britanya tarihini ve ortaçağı falan işliyoruz şu aralar. Anglo-Saxon, Celtic, Viking dönemleri falan. Ha zevkli mi zevkli, ama çok yoğun bilgi akışı oluyor bir anda beyniniz entellikten patlayabiliyor. Rahat adamın bölümü değilmiş onu anladım.

Bu sene yatay geçişe oynamayı düşünüyorum. (yav he he) İstanbul Üniversitesi hedef (he he) ama olacak gibi değil ya. Tüm ülkeden 4 kişi alıyor bölüm zaten, o da bana mı denk gelecek? Ortalamayı 3.5 falan tutmak gerekiyor geçiş garanti olsun diye. Ben bugüne kadar hiçbir ders için kitap açmamış adamım.

He unutmadan ekleyeyim, şu siteye zaten 3-5 kişi giriyor ay boyunca, o 5 kişinin de 2'si Amerika'dan, Rusya'dan falan oluyormuş şimdi baktım istatistiklerden. Facebook'ta Norveççe Öğreniyoruz diye bir sayfa var, gelip de bu yazıyı okuyanlar olursa büyük ihtimal o sayfadan gelecektir zaten ama olur da blogu şans eseri bulursanız sayfaya bir bakın derim. Yönetici arkadaşla yeni iletişime geçtik burada paylaştığım yazıları sayfaya da aktif bir şekilde atacağım, takipte kalın.

Yanda Google+ ve Facebook follow butonları var. Oralardan da takip edebilirsiniz. (takibe alan ilk kişiyi öpücem, o kadar yani bak siz düşünün)

5 yorum:

  1. hahahh şans eseri buldum ve çok beğendim blogunu :)

    YanıtlaSil
  2. Norveççe öğrenmeye çalışıyorum. Yeni keşfettim bloğunu. Valla çok sağol :)

    YanıtlaSil
  3. adamsin !:)boye devam et... yeni buldum bu siteyi helal sana) ben seni bulsam ben opucem )))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puha, edicem edicem. Az kaldı işlerim var biraz, onları da halledeyim geliyorum tekrardan buralara. O ana kadar boş kovalamaya devam.

      Sil
  4. yeni keşfettim blogunu. baştan okumaya başladım ilk yorumu atıyorum. :) ben de yeni öğrenmeye başladım norveççeyi tavsiyelerini beklerim.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Copyright © 2021, Einexy.