3 Haziran 2016 Cuma

Hayattan Updateler 3 / Blogun Maruz Kaldığı Beklenmeyen İlgi

Öncelikle merhaba herkese. Çok uzun bir süre ardından geri dönmüş olmamın üzerine birkaç şeyden bahsetmek istedim. Önceki yazılarımı okuduysanız eğer, bildiğiniz gibi blogu pek sallayan yoktu. Okuyup çıkan birkaç kişi vardı falan eheh. Neyse işte ben yokken buralar değerlenmiş az da olsa, yorum falan bırakan arkadaşlar olmuş sağolsunlar. Bayağı geç cevap verdiğim için özür dilerim, çok uzun zamandır ilk defa giriyorum bloga, girdiğim gibi de yorumlara bakıp cevap verdim. Umarım o arkadaşlar hala buralarda bir yerlerdedir. Yoksa komik değil yani baştan söyleyeyim. Yokken sahip olduğum takipçileri de kaybettim anasını satim zjjxjx.

Neyse, uzun lafın kısası dönmüş bulunuyorum. Yaz süresince aktif olmaya çalışacağım elimden geldiği kadarıyla. Bloga zaman ayıramamaya başladığım zamanlarda önce yazmayı bıraktım, üç beş ay sonra da Norveççe'yi askıya almıştım. Bu olay birkaç gün öncesine kadar böyle devam ediyordu ama kaldığım yerden devam etmek istiyorum artık. Bir süre dil üzerine çok fazla yeni bir şey paylaşamayabilirim, önceden bildiğim çoğu şeyi unutmuş bulunuyorum çünkü. Notlarıma ve kaynaklarıma göz gezdirip eski performansı yakaladığım an buradayım ama. O ana kadar paylaşacağım şeyler olacak tabii ki. En son aldığım Türkçe kaynaklardan bahsetmişim gitmeden önce mesela. Bunlar hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım öncelikle. Arkasından da yabancı kaynaklarımdan sürekli olarak kullandığım ve işe yarar olarak gördüğüm materyallerin isimlerini paylaşmayı düşünüyorum. Norveç ile ilgili birkaç haber daha patlatırım önemli gördüğüm. Zaten toparlamış olurum o ana kadar diye düşünüyorum. Şimdilik aklıma gelenler bu kadar, farklı bir şeyler çıkarsa onları da ekleyeceğim tabii ki. He bir de bu yazıyı gören bi' ses etsin de kim var kim yok görelim. Üzülüyorum bak, ona göre.

1 yorum:

  1. beklemedeyiz ege. ne zaman hazırsan gel canlandır blogu. patlat şöyle güzel içerikler.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Copyright © 2021, Einexy.