29 Mayıs 2018 Salı

Kimse Var Mı?

Ulan yine öküz gibi boşlamışım buraları. Ara ara gelip yokluğumda yapılan yorumları cevapladım ama başka bir şeye dokunmadım. Fırsat olmadı diye yalan söylemeyeceğim valla, bildiğin oldu yani. Okul hayatımın biraz karmaşık olmasından dolayı buraya vakit ayırmayı pek düşünemedim. Zaten Norveççe bilgim de bayağı geriledi bu durumdan dolayı. Önceden boşladığım dersleri toparlamaya çalışırken bir de üzerine aldığım dönem gelecek olan yeni derslerle boğuşuyorum yıllardır. 12 dersim falan oluyor yaklaşık 6 dönemdir, bunların yarısı zaten 6 kredi. E bir de bölüm ağır olunca yüklen allah yüklen tabii hocalar da. Bu güz döneminin en önemli dersinden 2 puanla kalmışım mesela sdşflks. Öyle de acımasızlar işte. Yine toparlıyorum en azından bu da bir şeydir.

Onun dışında müzik yapmaya başlamamın da büyük katkısı oldu bu gerileme sürecine. Ufak ufak toparladığım birkaç parça var, demo olarak duruyorlar bilgisayarda. Bu yaz ilk albümümü yazmaya başlayacağım. SoundCloud ve Bandcamp adreslerim var, arada oralara bir şeyler atıyorum. Henüz doğru düzgün bir şey yüklemedim gerçi, ama albüm çalışmaları ilerledikçe eklerim diye düşünüyorum. Linkleri de şöyle bırakayım, isterseniz bakarsınız.

https://einexy.bandcamp.com/
https://soundcloud.com/einexy

Blogun geleceğine gelince, ne olacağını şu an bilmiyorum. Eskisi kadar iyi olmasa da ufak tefek Norveççe biliyorum hala. Blog da başlangıç seviyesinde kaldığı için bir ara bildiklerimden kısa şeyler derleyip paylaşmaya devam edebilirim. Kesin konuşmayacağım ama yazın geri dönebilirim buralara. Eski takipçilerimden kalan varsa ses etsin. Kimsenin döneceğini sanmıyorum ama bir şansımı deneyeyim dedim. Blog yıllardır boş atıyor zaten.

2 yorum:

  1. bu blogu bu kadar geç keşfetmiş olmak üzdü açıkçası. yaz geldi ama sen hala geri dönmemişsin:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de üzdü açıkçası adjdsf. Yeni bir post attım bakalım neler olacak. Çaktırma ama galiba geliyorum bu sefer.

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Copyright © 2021, Einexy.